söndag, januari 08, 2012

Å nu börjar oxveckorna...

Mjukstartade året med ta ut en dags semester vilket för en gångs skull innebar att jag var ledig hela 5 dagar i sträck. Riktigt skönt.
Lite extra tid att faktiskt ta hand om sig, en tur till frissan, lite rehabträning, sushilunch i Sickla med Jim och biobesök. Det brukar ju tyvärr inte bli s å många biobesök per år för mig, men nu blev av iaf. Egentligen ville vi se "Tinker, Tailor, Soldier, Spy" men det var ju fullbokat överallt så det blev Stig-Helmer story istället.
Inte så pjåkigt ändå, trivsam och med många referenser till alla de andra Åberg-filmerna (inkl Repmånad) och andra klassiker.




Nu senaste dagarna har det äntligen blivit några minusgrader, så lite ljusare har det blivit ute med det tunna skira snö/isytan som ligger fläckvis på marken.
Nå nu får man väl lov att hålla sig på benen och frisk&kry framöver, planerna på en ev. fest om någon vecka har blivit lite avslagna. Dels är det svårt att få tag på lokal, samtidigt som det är lite tudelat om det är något att fira eller inte.

Nå, jag har någon dag till att bestämma mig för om jag ska fly fältet eller inte!

Inga kommentarer: