söndag, juli 22, 2012

Veckan på Kvarnön

Sent omsidor... en kort rapport från vecka 26 - En fantastisk vecka på Kvarnön, hyfsat väder större delen av tiden. Jag brände mig tom så att det blev blåsor. Jo så blir det när man inte har blivit "utsatt" för solen så där vidare värst under våren och sommaren hittills.
Jag och moster var där och Edvin fick följa med den här gången. Vi var ensamma på ön och kunde vandra om än det var rena rama powerwalken med berg, spångar, myrmarker och jag vet inte allt vi passerade igenom. Skorna fastnade nästan i mossan men jag kom loss. Smultron i massor hittade vi också.

Härligt med en veckas tjuvstart iaf. Nästa tillfälle för semester blir i augusti. Visst blir det Norrlandsturne i år igen. Nu får jag sällskap och en co-driver på vägen. Kul...

Inga kommentarer: