fredag, april 06, 2012

Glad Påsk


Tiden rusar på så fort...
vilket för mig innebär att allt rullar på i sin vanliga gång... inget speciellt alls. Så kommer det en vecka då en hel drös av spännande saker händer på en gång. Ketchupeffekt m a o!

I mars var det verkligen så...

Jag fick besök av en "gammal" klasskompis från Umeå, mycket trevligt. Nu hann vi prata igenom lite mer, sen i somras!
Sen åkte jag till Gbg och var med om en TV- inspelning. (Jotack det gick hyfsat, jag behöver inte skämmas åtminstone, programmet sänds senare i höst!) + Träffade nya trevliga människor från olika delar av landet. Mycket trevligt.


Hinner bara komma tillbaka till jobbet för nästa event - Prova på att dreja (Kul!) och sen en trerätters på Rest Nyagatan på söder tillsammans med kollegorna. Inte helt fel, å så gott sen och vi har bestämt att vi ska ha ett "Vernissage" med mingel och smaskens för de som inte kunde vara med och de andra kollegorna på avdelningen. Oavsett resultat alltså. Jag hade förhoppning om att göra vackra skålar... nu blev det mera typ äggkopp + miniskål för flingsalt!






Här i oglaserat tillstånd!


Å som slutpunkt på veckan - träffade ännu en kompis ute på "stan" för lite carpaccio och ett par glas vin! Jo'rå s'att - ibland känns det som man har et "liv" ändå!

I april/maj börjar lite andra saker att ta fart... Jag kommer att tillbringa några dagar i veckan uppe i Luleå för utbildning av andra kollegor på vår avdelning. Det ska också bli en utmaning, och kul... Kommer försöka att träffa kompisar då med.

Nu önskar jag alla en härligt påskhelg oavsett väderlek.
Ledigt är det iallafall!!

Inga kommentarer: