söndag, november 27, 2011

Första Advent redan?

Tiden går så fort... redan är det första advent.
Har lyckats med möda att byta till julgardiner och införskaffat lite nya tomtar.
Allt är inte på plats än, blir väl kanske om nån vecka eller så. Köpte en cypress att ha ute på balkongen, kanske som erättning för gran, men den var fin. Moster var med och valde och var bärhjälp. Hon är ju stark och klarar av sånt. När jag uppnår samma ålder orkar jag nog också bära!

Upptäckte att det var ju faktiskt en månad sen jag skev sist.. men allt rullar på, jobbar fortfarande 50% iaf ett par dagar till, rehabträning med mer utmaningar och l i t e mer tyngd. Tänk dig att du gör typ bänkpress... med en hantel i vardera handen på 1 kg.
Å din arm skakar när en viss vinkel ska passeras... Uj uj men det går iaf åt rätt håll, om än axel/armen klarar inte av alla riktningar ännu.

Har ännu inte kunnat döma nå't ännu, men jag har varit och tittat på SJO4 som var förra helgen. Kul, både att se rolig judo och träffa alla trevliga judomänniskor.

Tyvärr lyckades jag inte vara lika kreativ som förra året, jag måste ha slängt en del "bra-ha-saker"


Ha det gott alla goa vänner...

Inga kommentarer: